א א א
 
דף הבית > הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

גמא רואה חשיבות רבה בנושא הנגישות, מתוך רגישות ומחויבות חברתית המתבטאת בתחומים רבים בפעילותה. אנו בגמא רואים חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לכל לקוחותינו, ובכללם לקוחות עם מוגבלות. לשם כך גמא משקיעה ותשקיע מאמצים ומשאבים רבים לשם הנגשת שירותיה לכלל האוכלוסייה ללא יוצא מן הכלל, וכן בשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. חוק שוויון לאנשים עם מוגבלויות חוקק בשנת 1998, בין השנים 2005-2011 אושרו תקנות נגישות בנושא הנגשת מבנים (חדשים וקיימים ), ובשנת 2013 אושרו תקנות נגישות השרות. גמא מזדהה עם מטרות החוק והתקנות, מתוך מטרה לסייע לאנשים עם מוגבלויות לשפר את איכות חייהם, ולאפשר להם שילוב בחברה, תוך ניהול חיים נוחים ככל האפשר, בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.


להלן פירוט הסדרי הנגישות בגמא:

הנגשת משרדי גמא

משרדי גמא והגישה אליהם, המעברים והמסדרונות, תוכננו כך שיאפשרו לאדם המתנייד בכיסא גלגלים להגיע בקלות אליהם, להתנייד בהם, ולקבל שירות שווה בעת הצורך.


הנגשת המוקד הטלפוני

ננקטו הפעולות הבאות לשם הנגשת שירות הלקוחות:

  • העובדים עברו הדרכות למתן שירות נגיש.
  • נתב השיחות הונגש כך שהמידע מוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני-על ידי משלוח פקס לשירות הלקוחות למספר : 03-6183793 - יש לציין את דרכי התקשרות למענה חוזר.

אתר אינטרנט נגיש:

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. בימים אלו אנו עומלים במרץ על מנת להשלים את התאמות הנגישות הנדרשות עפ"י תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) והמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.


הדרכות עובדי גמא לשירות נגיש

בימים אלו אנו מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.


פרטי רכז הנגישות בחברת גמא

  • שם: אלי שופר – סמנכ"ל
  • טלפון: 03-6162939 שלוחה 545
  • דוא"ל: elis@gamaf.co.il

הרשמה לעדכונים מהאתר

 

חיפוש

 

קישורים

facebook

 
 
בהתאם לחוק יצוין כי אי עמידה בפירעון הלוואות עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל